12

خبر خوش برای کارمندان این استان/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد!

  • کد خبر : 299227
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۴
خبر خوش برای کارمندان این استان/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مهدی یونسی رستمی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران اظهار کرد: با توجه به تصمیم دولت و پیشنهاد رئیس‌جمهور برای تغییر ساعت کاری ادارات و تعطیلی پنجشنبه‌ها با استفاده از ظرفیت قانونی دورکاری و تفویض اختیار در این زمینه به استانداران، پنجشنبه‌ها در مازندران از این هفته […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مهدی یونسی رستمی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران اظهار کرد: با توجه به تصمیم دولت و پیشنهاد رئیس‌جمهور برای تغییر ساعت کاری ادارات و تعطیلی پنجشنبه‌ها با استفاده از ظرفیت قانونی دورکاری و تفویض اختیار در این زمینه به استانداران، پنجشنبه‌ها در مازندران از این هفته تعطیل است.
وی افزود: با تعطیلی پنجشنبه‌ها، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های دولتی در مازندران در روزهای شنبه تا چهارشنبه نیز افزایش می‌یابد و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد، اما زمان حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی دولتی و ادارات در محل کار از ۷ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و از ۱۴:۳۰ تا ۱۶ کارکنان دورکار خواهند بود.
نماینده عالی دولت در مازندران گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال کارکنان بانک‌ها و مراکز خدماتی و امدادی نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://asregardeshgari.com/?p=299227
  • ارسال توسط :
  • 85 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای خبر خوش برای کارمندان این استان/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد! بسته هستند

ثبت نقد و بررسی:

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.