26

روایت سر کار گذاشتن رنویی‌ها در سازمان گسترش؛ آن شب در حوالی پارک‌وی چه گذشت؟

  • کد خبر : 326522
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۷

رنو و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، در دوران برجام بر سر حضور مستقل خودروساز فرانسوی در ایران به توافق رسیدند و همه چیز آماده نهایی شدن قرارداد بود، با این حال مسوولان ایدرو در لحظه آخر از امضای قرارداد سر باز زدند.

این روایتی است که بیوک علیمرادلو، مدیر وقت پروژه رنو در گفت و گو با اکوایران مطرح می‌کند.

به گفته وی، درست در همان شبی که قرار بود رنو و سازمان گسترش در محل این سازمان قرارداد فی‌ما‌بین را امضا کنند، سازمان گسترشی‌ها جا می‌زنند و رنویی‌ها نیز راهی فرانسه می‌شوند.

علیمرادلو معتقد است، {سیستم} دولت{ی} نمی‌خواست خودروسازی خارجی در حد و اندازه رنو وارد ایران شود، چون سیاستش حمایت و تقویت ایران‌خودرو و سایپا بود نه {ایجاد رقیبی بزرگ برای آنها}.

لینک کوتاه : https://asregardeshgari.com/?p=326522

ثبت نقد و بررسی:

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 13 =