10

چین هم ماشه را می‌چکاند؟

  • کد خبر : 302907
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۰

با فعال‌سازی مکانسیم ماشه و بازگشت تحریم‌های سازمان ملل، این پرسش ایجاد شده که آیا چینی‌ها نیز به خصوص خودروسازانی که در ایران حضور دارند، به جریان تحریم خواهند پیوست؟

تحریم‌های سازمان ملل همان‌هایی هستند که به واسطه برجام، تعلیق شدند، اما با فعال‌سازی مکانیسم ماشه بازگشتند و کشورهای عضو این سازمان ملزم به رعایت آنها هستند.

در حال حاضر، چینی‌ها ستون خیمه خودروسازی خصوصی ایران محسوب می‌شوند و با توجه به جهان‌شمول بودن تحریم‌های بازگشته، بیم افتادن این ستون در نتیجه خروج چینی‌ها می‌رود.

در برنامه این هفته ویراژ، با بابک صدرایی کارشناس خودرو کشور درباره ماندن یا نماندن خودروسازان چینی در ایران پس از بازگشت تحریم‌های سازمان ملل گفت و گو کرده‌ایم.

وی احتمال خروج خودروسازان چینی را از ایران رد نمی‌کند.

 

لینک کوتاه : https://asregardeshgari.com/?p=302907

ثبت نقد و بررسی:

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + دو =