14

۴۴ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند

  • کد خبر : 144562
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۳ - ۶:۴۷
۴۴ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد واریز مرحله سوم سود سهام عدالت سال منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به اتمام رسید.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: واریز مرحله سوم سود سهام عدالت سال منتهی به 29 اسفندماه 1401 به اتمام رسید.

در این مرحله به 44 میلیون و 208 هزار و 405 سهامدار سود سهام عدالت از طریق 19 بانک عامل به حساب مشمولان واریز شد.

واریز سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1401 در حالی سه مرحله ای شد که برخی شرکت ها نسبت به تعهدات خود در این زمینه اقدام نکرده بودند.

در راستای افزایش اطلاع رسانی به مشمولان سهام عدالت، به غیر از پیامک بانک‌های عامل، پیام شخصی واریز سود سهام عدالت از طریق سه پیام رسان داخلی «بله، روبیکا و‌ای گپ» برای مشمولان ارسال شد تا آنها از مبلغ سود خود آگاه شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asregardeshgari.com/?p=144562

ثبت نقد و بررسی:

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =