9

کرجی‌ها هم پنجشنبه‌ها دورکار شدند

  • کد خبر : 299585
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۴ - ۲۳:۱۱
کرجی‌ها هم پنجشنبه‌ها دورکار شدند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی شامگاه یکشنبه ۱۳ مهرماه اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده و در راستای تحقق راهبرد‌های کلان در حوزه مدیریت هوشمند مصرف انرژی و بهبود وضعیت زیست‌محیطی، تصمیم بر آن شد که روز‌های پنجشنبه در استان البرز به‌صورت دورکاری […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی شامگاه یکشنبه ۱۳ مهرماه اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده و در راستای تحقق راهبرد‌های کلان در حوزه مدیریت هوشمند مصرف انرژی و بهبود وضعیت زیست‌محیطی، تصمیم بر آن شد که روز‌های پنجشنبه در استان البرز به‌صورت دورکاری اعلام شود.
وی افزود: این تصمیم با هدف کاهش تردد‌های درون‌شهری، کاهش مصرف انرژی، کنترل آلودگی هوا به‌ویژه در فصل سرد و حمایت از سلامت خانواده‌ها، به‌ویژه بانوان شاغل و فرزندان آنان اتخاذ شده است.
استاندار البرز با اشاره به رعایت ضوابط قانونی ساعات کاری گفت: برابر قانون، ساعات کاری کارمندان دولت باید در طول هفته ۴۴ ساعت باشد.
عبداللهی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، تمامی دستگاه‌های اجرایی مشمول طرح موظف‌اند در روز‌های پنجشنبه به‌صورت دورکاری فعالیت کنند. این طرح شامل دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان و عملیاتی نظیر اورژانس‌ها، مراکز درمانی، امداد جاده‌ای، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، نیرو‌های نظامی و انتظامی نمی‌شود.
وی ادامه داد: برای بانک‌ها نیز شیفت‌بندی ویژه‌ای در نظر گرفته شده و قوه قضاییه نیز به‌زودی تصمیم جداگانه خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد.
استاندار البرز در پایان با اشاره به امکان بازنگری در این تصمیم گفت: این طرح تا اطلاع ثانوی اجرا خواهد شد و در صورت نیاز، با هماهنگی دولت و ارزیابی‌های جدید، تصمیمات تکمیلی اعلام می‌شود.

لینک کوتاه : https://asregardeshgari.com/?p=299585
  • ارسال توسط :
  • 79 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کرجی‌ها هم پنجشنبه‌ها دورکار شدند بسته هستند

ثبت نقد و بررسی:

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.