0

تمجید کاپیتان ژاپن از پیاتزا/ بازی سختی با ایران داشتیم

  • کد خبر : 356634
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۵
تمجید کاپیتان ژاپن از پیاتزا/ بازی سختی با ایران داشتیم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی سه بر دو ژاپن مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۶، اظهار داشت: قطعا بازی سختی برای ما بود. در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و بعد از […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی سه بر دو ژاپن مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۶، اظهار داشت: قطعا بازی سختی برای ما بود. در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و بعد از آن واقعا خوب بازی کردند. به همین خاطر مسابقه برای ما سخت شد.

وی درباره عملکرد پیاتزا در بازی ایران و ژاپن، گفت: بله، او را می‌شناسم. چهار سال زیر نظرش بازی کردم. می‌دانم که او در طول مسابقه تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: پیاتزا هم من و هم سایر بازیکنان را به‌خوبی می‌شناسد. واقعا مربی بسیار بزرگی است.

لینک کوتاه : https://asregardeshgari.com/?p=356634

ثبت نقد و بررسی:

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 11 =