1

کشت خشخاش در تهران ناچیز است/ عمده کشت در غرب و شمال‌غرب کشور

  • کد خبر : 357069
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۷:۲۵
کشت خشخاش در تهران ناچیز است/ عمده کشت در غرب و شمال‌غرب کشور

معاون دادگستری استان تهران گفت: کشت غیرقانونی خشخاش در استان تهران در سطحی ناچیز قرار دارد.

اجتماعی

ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: گزارش‌های مربوط به کشت خشخاش عمدتاً مربوط به برخی استان‌های غربی و شمال‌غربی کشور است که ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز بر تمرکز آن در همان مناطق تأکید دارد.

وی با اشاره به نیازهای دارویی کشور افزود: بخشی از مواد موردنیاز دارویی کشور، ضرورتی قانونی و اجتناب‌ناپذیر است که در صورت عدم تأمین داخلی، از مسیرهای کاملاً قانونی و با مجوزهای لازم تأمین و وارد می‌شود.

نیکوکار همچنین با تأکید بر وجود سازوکارهای نظارتی در این حوزه گفت: تأمین این نیازها تحت نظارت دقیق و در چارچوب قوانین انجام می‌شود و در سطح ملی نیز شورای‌عالی هماهنگی و دستگاه‌های ذی‌ربط بر این فرآیند نظارت دارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در پایان تصریح کرد: در استان تهران با اقدامات انجام‌شده، وضعیت کشت خشخاش به‌شکل قابل‌توجهی کنترل‌شده و در سطح ناچیز قرار دارد.

انتهای پیام/+

 

لینک کوتاه : https://asregardeshgari.com/?p=357069

ثبت نقد و بررسی:

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 1 =