20

خداقوت رئیس قوه قضاییه به تیم مذاکره‌کننده ایرانی در اسلام‌آباد

  • کد خبر : 337955
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۵
خداقوت رئیس قوه قضاییه به تیم مذاکره‌کننده ایرانی در اسلام‌آباد

رئیس قوه قضاییه از هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در اسلام‌آباد تقدیر کرد.

اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در پیامی در ویراستی، از اعضای هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در اسلام‌آباد قدردانی کرد.

وی با اشاره به مذاکرات فشرده این هیئت که به سرپرستی دکتر قالیباف برگزار شد، نوشت: به هیئت ایرانی در اسلام‌آباد که بیش از 20 ساعت به‌صورت ممتد و پرفشار مذاکره کردند، خداقوت می‌گویم.

رئیس قوه قضاییه در ادامه این پیام تأکید کرد: شما پاسدار حقوق میدان بودید و از تلاش‌های شما قدردانی می‌کنم. اجرکم عندالله.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای , رئیس قوه قضائیه ,

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asregardeshgari.com/?p=337955

ثبت نقد و بررسی:

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =