9

یک نفر از هر 4 کشاورز آمریکایی بدون کود مانده است

  • کد خبر : 347877
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۶:۲۵
یک نفر از هر 4 کشاورز آمریکایی بدون کود مانده است

از هر 4 کشاورز در آمریکا، یک نفر تاکنون موفق به تأمین کود موردنیاز برای کشت بهاره نشده است.

اقتصادی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت کشاورزی آمریکا اعلام کرد از هر 4 کشاورز در این کشور، یک نفر تاکنون موفق به تأمین کود موردنیاز برای کشت بهاره نشده است.

کارشناسان معتقدند کمتر از نیمی از تمام کشاورزان آمریکایی امسال قادر به کسب سود خواهند بود.

کارشناسان می‌گویند که این بحران ریشه در عوامل متعددی از جمله افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی (کود و سوخت) به‌دلیل جنگ علیه ایران و اختلال در تنگۀ هرمز، تورم مزمن و سیاست‌های اقتصادی دولت دارد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asregardeshgari.com/?p=347877

ثبت نقد و بررسی:

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =