11

ترامپ: توانایی غنی‌سازی اورانیوم ایران را از بین بردیم/ ایران هم به توافق آبراهام خواهد پیوست

  • کد خبر : 298243
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۴ - ۲۱:۳۰
ترامپ: توانایی غنی‌سازی اورانیوم ایران را از بین بردیم/ ایران هم به توافق آبراهام خواهد پیوست

اکوایران: ترامپ ادعاهای گذشته اش را باز هم تکرار کرد

به گزارش اکوایران به نقل از فارس؛   رئیس‌جمهور آمریکا گفت که من درباره دستیابی به توافق آبراهام مذاکره کردم و درصدد توسعه آن بودم و چه بسا ایران نیز به آن بپیوندد. 

وی گفت پیوستن ایران به توافق آبراهام اتفاق خیلی خوبی خواهد بود.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که وی از توافق وحشتناک هسته‌ای با ایران که اوباما و بایدن بر اسرائیل تحمیل کرده بودند خارج شد.

وی افزود که آمریکا توانایی ایران برای غنی‌سازی اورانیوم را از بین برد.

 

لینک کوتاه : https://asregardeshgari.com/?p=298243

ثبت نقد و بررسی:

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =